Menü

Gyakran feltett kérdések a HiPP BabyClub-ról

A regisztrációtól kezdve a fiók törléséig – itt megtalálja a leggyakrabban feltett kérdéseket a HiPP BabyClub-bal kapcsolatban.

Ha van olyan kérdése, amelyre a választ itt nem találja, kérjük, írjon nekünk üzenetet a kapcsolati űrlapon.


Mit tegyek ha nem kapok visszaigazoló linket vagy ha nem működik a link?

Az aktivációs link elküldése néhány percig eltarthat. Kérjük, legyen türelmes és ellenőrizze később újra az e-mail fiókját. Ha néhány perc eltelte után nem találja a linket a beérkezett levelek mappában, kérjük, ellenőrizze a spam mappát és győződjön meg róla, hogy nem telt-e meg a postafiókja.

Kérjük, másolja ki a linket és illessze a böngésző címsorába. Ha nem működik a link, kérjük, forduljon a HiPP Mamaszolgálathoz. Örömmel aktiváljuk fiókját.

Mit jelent az, hogy „Ezt az e-mail címet már regisztrálták.“?

Ebben az esetben Ön már regisztrált nálunk ezzel az e-mail címmel. Szívesen elküldjük Önnek a felhasználói nevét és az új jelszót, ha rákattint az Elfelejtette a jelszót? linkre.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a felhasználói nevemet és/vagy a jelszót?

Elfelejtette a HiPP BabyClub-ba való belépéshez szükséges felhasználói nevét vagy a jelszót? Kérjük, eszerint járjon el: 

Kérjük, használja az Elfelejtette a jelszót? funkciót. Adja meg az e-mail címét, amellyel beregisztrált a HiPP BabyClub-ba. Ezt követően egy e-mailt fog kapni, amelyben egy link található. Kattintson az e-mailben küldött linkre vagy másolja át a teljes linket a böngésző címsorába. A megnyitott oldalon fogja találni a felhasználói nevét. Ezen az oldalon tudja létrehozni az új jelszót. Biztonsági okokból kérjük, vegye figyelembe a feltüntetett jelszó szabályokat.

Nem működik a jelszavam!

Amennyiben problémája van a jelszóval és nem tud belépni a HiPP BabyClub-ba, kérjük, először győződjön meg róla, hogy valóban az utoljára létrehozott jelszót használja-e. Ha nem biztos benne, javasoljuk a fentiek szerint az “Elfelejtette a jelszót?” funkciót, amellyel létre tud hozni egy új jelszót. Ha átmásolja a jelszót vagy a felhasználói nevét, kérjük, ügyeljen arra, hogy ne másoljon hozzá szóközt.

Hogyan változtathatom meg az e-mail címemet?

Kérjük, lépjen be a HiPP BabyClub-ba és menjen rá a Profilom pontra. 

Megváltoztathatom a felhasználói nevemet?

Kérjük, írjon nekünk üzenetet a kapcsolati űrlapon.

Nincs már szükségem a HiPP BabyClub fiókomra. Hogyan törölhetem a regisztrációmat?

Kérjük, írjon nekünk üzenetet a kapcsolati űrlapon.

Adatvédelmi szempontok miatt szükségünk van ehhez a felhasználói nevére és a jelszóra.

Hol tudom beállítani, hogy nem kérek több tanácsadó hírlevelet?

Lépjen be a HiPP BabyClub-ba. Menjen rá a Profilom – Gyermekem /Gyermekeim pontra és a “Szerkesztés” alatt iratkozzon le a tanácsadó hírlevélről.

Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?

Lépjen be a HiPP BabyClub-ba. Menjen rá a Profilom pontra és a “Profil szerkesztése” alatt iratkozzon le a hírlevélről.

Hol találom a megfelelő tanácsadó hírlevelet a fiatalabb gyermekem számára?

Lépjen be a HiPP BabyClub-ba. Itt talál egy képet, ahol a nyílra kattintva a legördülő listában ki tudja választani a gyermek nevét, akire vonatkozóan szeretne tanácsadó hírleveleket kapni. Az oldal automatikusan vált.